آشنایی با وردپرس یولایک، پروفایل ساز حرفه ای وردپرس

پروفایل ساز حرفه ای وردپرس

آشنایی با وردپرس یولایک، پروفایل ساز حرفه ای وردپرس

اکنون که افزونه وردپرس یولایک را در وبسایت خود نصب و فعال کرده اید، احتمالا می خواهید کاربران بیشتر با وبسایت شما تعامل داشته باشند و از این پلاگین درست استفاده کنند.

خب، اگر می خواهید افراد را در وب سایت خود نگه دارید یا فقط پنلی داشته باشید که اطلاعات کاربران را نمایش دهد، باید به آنها اجازه دهید تا به راحتی صفحات مشخصات کاربر را ایجاد کنند.

وردپرس یولایک اینجاست تا کارها را برای شما آسان تر کند. با ویژگی جدید نسخه پرمیوم، می توانید پروفایل کاربر حرفه ای ایجاد کرده و محتوای آن را بدون نیاز به یک خط کد سفارشی کنید.

پروفایل حرفه ای کاربر
در این مقاله، ما قصد داریم این موضوع را بررسی کرده و ویژگی های فوق العاده جدید نسخه پرمیوم وردپرس یولایک و آنچه می تواند برای شما و کاربرانتان انجام دهد را به شما نشان دهیم.

پروفایل ساز (Profile Builder) چیست؟

پروفایل ساز ابزاری برای ایجاد، مدیریت و نمایش مشخصات کاربر در وبسایت است. این ابزار باید بتواند هر دو قسمت جلویی و پشتی پروفایل را به طور همزمان مدیریت کند. علاوه بر ایجاد یک فرم قابل استفاده برای درج داده توسط کاربر، نمایش داده ها در یک الگوی دقیق طراحی شده نیز مهم است.

افزونه های پروفایل ساز وردپرسی زیادی در بازار وجود دارند، اما اکثر آنها دارای UI درهم برهم و پیکربندی Messy هستند. بنابراین ما یک پروفایل ساز منحصر به فرد وردپرسی طراحی کردیم که با ابزارهای آماری و سیستم رای گیری ما کاملاً سازگار است.

بهترین افزونه پروفایل ساز حرفه ای وردپرس

پروفایل ساز حرفه ای وردپرس یولایک دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی است تا تجربه مدیریت پروفایل را برای شما لذتبخش تر کند. علاوه بر این دارای هوک های کاربردی است و ساختار توسعه آسان است و اگر توسعه دهنده هستید، می توانید تمام اجزای مورد نظر خود را سفارشی کنید. در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی ها می اندازیم:

پروفایل های Front-End تمیز

تنها با چند کلیک ساده، نمایه های زیبا و سبک وزن کاربر در دسترس شما قرار می گیرد که شامل اطلاعات سفارشی کاربر است. همچنین، پس از نصب افزونه، صفحه ای به صورت خودکار ایجاد می شود که حاوی یک کد کوتاه است که داده های نمایه را نشان می دهد. هر زمان که بخواهید می توانید این صفحه را ویرایش یا تغییر دهید.

برای آشنایی با شورت کد های WPULike برروی لینک زیر کلیک کنید.

پیکربندی قابل تنظیم

تمام اجزای پنل تنظیمات طوری طراحی شده اند که تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به دانش کد نویسی، می توانید تغییرات مورد نظر خود را ایجاد کرده و پنل خود را گسترش دهید.

نشان های سفارشی نامحدود

ما یک کد کوتاه پیشرفته ایجاد کرده ایم که اطلاعات خاص کاربر مانند تعداد لایک ها، آخرین فعالیت، آخرین وضعیت و موارد دیگر را نمایش می دهد.

یک پنل در تنظیمات نمایه وجود دارد که در آن می توانید نشان های بی نهایت متفاوتی ایجاد کرده و آنها را در نمایه کاربر نمایش دهید. اما این پایان داستان نیست، شما همچنین می توانید HTML یا کدهای کوتاه مورد علاقه خود را در این پنل قرار دهید و مطمئن شوید که به خوبی کار می کنند.

پروفایل نشان های سفارشی

برگه های سفارشی نامحدود


ایجاد برگه های نامحدود سفارشی با کد کوتاه یا کدهای HTML و کنترل عنوان، نماد، ترتیب و نمای برگه های ایجاد شده. همچنین با یک کلیک ساده می توانید زبانه ها را در سمت چپ یا راست محتوا قرار دهید.

مولد برگه پروفایل

تنظیمات سفارشی سازی ظاهر

هیچ محدودیتی در پروفایل ساز حرفه ای وردپرس یولایک وجود ندارد! به سادگی می توانید اندازه ستون ها را مطابق طراحی خود تغییر دهید و سبک دلخواه خود را ایجاد کنید. کل فرایند چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد. شگفت انگیز نیست؟ 🙂

دسترسی به پروفایل ها را محدود کنید

ما همه حالت هایی را که ممکن است به عنوان یک گزینه نیاز داشته باشید، برای شما آماده کرده ایم. یکی از مفیدترین آنها دسترسی به پروفایل کاربر است، جایی که می توانید دسترسی به نمایه ها را به کاربران وارد شده یا برخی از نقش های کاربر محدود کنید.

بازگذاری آواتارهای محلی ساده

فیلد بارگذاری آواتار را به پروفایل کاربر در قسمت جلویی و انتهایی داشبورد اضافه می کند. درست مانند Gravatar اندازه های درخواستی را تولید می کند!

بارگذاری آواتار محلی

فرم های ورود و ثبت نام آسان وردپرس

از صفحات ورود و ثبت نام پیش فرض وردپرس راضی نیستید؟ در پرمیوم وردپرس یولایک، ما کنترل و انعطاف پذیری بیشتری را بر روی فرم های پیش فرض وردپرس خود ارائه می دهیم. این بدان معنی است که افزونه ورود و ثبت نام با درخواست های سریع AJAX و قالب های آسان ساخته شده است.

ویژگی های فعلی با توجه به نیازهای اساسی کاربران اضافه شده است، اما ما برای این پنل، چندین هدف خواهیم داشت، از جمله افزودن فهرست اعضا، کنترل کننده Front-End Account، بازخورد کاربران و شاید حتی افزودن امکان Follow/Unfollow.

wp-ulike-profile-panel
Appearance Options
پنل کاربری وردپرس یولایک
Tabs Options
wp-ulike-profile-panel
Badge Options
wp-ulike-profile-panel
Profile Panel Options
wp-ulike-profile-demo
Profile Demos

منبع

آیا این مطلب مفید بود؟
مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.