سفارشی سازی قالب ها و طرح بندی های وردپرس یولایک

سفارشی سازی وردپرس یولایک

سفارشی سازی قالب ها و طرح بندی های وردپرس یولایک

سفارش ساز وردپرس چیست؟

بنابر تعریف وردپرس، سفارش ساز (Customizer) جایی است که می خواهید تم سایت خود را ارتقا دهید و به سطح بالاتر برسانید.

هنگامی که شما تم دلخواهتان را انتخاب می کنید، ابزارهای ضروری مانند رنگ و نشان تجاری شما وجود دارد. علاوه بر این، ادمین وردپرس می تواند بدون نیاز به دانش کدنویسی برخی از ویژگی ها را تغییر دهد. او می تواند تصویر پس زمینه را سفارشی کرده و فونت ها، اندازه فونت ها و رنگ های مناسب خود را از بین گزینه های از پیش بارگذاری شده انتخاب کند.

چرا سفارشی ساز به وردپرس اضافه شده است؟

وردپرس تلاش زیادی می کند تا یک بستر آسان برای کاربران ارائه دهد. بنابراین، او به شما در تغییر هرچه آسانتر برخی از ویژگی ها کمک می کند. از جمله تغییر عنوان و عنوان سایت، افزودن ابزارک به نوار کناری یا پاورقی، ایجاد منوها، تغییر تنظیمات صفحه اصلی و موارد دیگر.

بخش های سفارشی سازی وردپرس یولایک

بدیهی است که شما سطوح دسترسی برای استفاده از تم های پیش فرض و گزینه های سفارشی ساز آنها دارید. شما می توانید از گزینه های اضافی از طریق WP ULike استفاده کنید. با این حال، نسخه پرمیوم ما گزینه های بیشتری برای شما دارد. برای استفاده مفید از این ویژگی ها، با ما همراه باشید.

چگونه به سفارشی ساز وردپرس دسترسی پیدا کنیم؟

  1. یه روی نمایش (Appearance) روید.
  2. سفارش ساز (Customize) را انتخاب کنید.
  3. روی منوی “WP ULike” کلیک کنید.

گزینه های مشترک سفارشی سازی وردپرس یولایک

شما سه گزینه مشترک بین نسخه رایگان و پرمیوم ما دارید.

قالب دکمه ای (Button template)

در این بخش، شما می توانید سبک های قالب بندی، شمارنده و دکمه را سفارشی کنید. در حالی که نیازی به دانش کدگذاری پیچیده ندارید. به عنوان مثال، می توانید شمارنده را برای تغییر رنگ متن، پس زمینه با چند کلیک ساده سفارشی کنید.

پیام های تست (Toast messages)

در این قسمت از سفارشی ساز، شما می توانید تایپوگرافی اعلان های تست (پاپ آپ) در وب سایتتان را تغییر دهید. همانند قالب دکمه ای، شما می توانید برخی از گزینه ها مانند نماد تصویر و ابعاد را سفارشی کنید.

جعبه لایک کننده ها (Likers box)

در اینجا گزینه های متفاوتی برای سفارشی سازی کادر لیست دوستداران به شما نشان داده می شود. بنابراین، می توانید در مورد رنگ پس زمینه، حاشیه و پیکان تصمیم بگیرید.

گزینه های سفارشی سازی پرمیوم وردپرس یولایک

کاربران نسخه ی پرو ما به ویژگی های بیشتری در پنل Customizer دسترسی دارند و علاوه بر ویژگی Import/Export، می توانند بخش های دیگر مانند الگوی نمایه، فرم های ورود و ثبت نام، دکمه های اشتراک گذاری و غیره را سفارشی کنند.

قالب نمایه (Profile Template)

سفارشی کردن قالب نمایه به شما کمک می کند تا بخش های مختلف نمایه مانند سرصفحه، نشان ها و برگه ها را تغییر دهید. زمینه های متداول در این قسمت شامل تایپوگرافی، حاشیه، پدینگ و غیره است.

فرم های ورود و ثبت نام (Login and Signup Forms)

تنظیمات این بخش برای ورود، ثبت نام، بازنشانی رمز عبور و ویرایش فرم های حساب کار می کند و قابلیت های مختلفی را در اختیار شما می گذارد و به راحتی شما می توانبد فرم های دلخواهتان را ویرایش کنید.

دکمه های اشتراک (Share buttons)

این بخش مربوط به سفارشی سازی دکمه های اشتراک گذاری است و می توانید به راحتی با چند کلیک ساده رنگ بندی، ابعاد، تایپوگرافی و قسمت های مختلف آن را تغییر دهید.

بک آپ (‌Backup)

به سادگی تنظیمات سفارشی ساز را export کرده و تنها با یک کلیک آن را در هر مکانی import کنید.

امکانات زیادی در این افزونه وجود دارد و ویژگی های سفارشی به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای کاربران راحت تر کنید. شاید فکر می کنید تغییر ویژگی های مختلف نیاز به دانش برنامه نویسی دارد. بهتر است بدانید وردپرس یولایک برای شما آماده شده است تا بدون نیاز به دانش کد نویسی از امکانات وردپرس به بهترین نحو استفاده کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.