چگونه دکمه لایک را به افزونه انجمن ساز بی بی پرس اضافه کنم؟

افزودن دکمه لایک به بی بی پرس

چگونه دکمه لایک را به افزونه انجمن ساز بی بی پرس اضافه کنم؟

معرفی افزونه انجمن ساز بی بی پرس (bbPress)

بی بی پرس یک افزونه انجمن ساز (فرم ساز) رایگان و متن باز وردپرس است که بر خلاف بسیاری از پلاگین ها کم حجم است و به منابع زیادی نیاز ندارد. از دیگر ویژگی های این افزونه می توان به توانایی ایجاد تالارهای چندرسانه ای، قالب های قابل تنظیم و حمایت از عدم ایجاد هرزنامه ها اشاره کرد. این مقاله به بررسی افزونه انجمن ساز بی بی پرس و نحوه ی افزودن دکمه لایک به بی بی پرس می پردازد.

افزونه بی بی پرس با بسیاری از پوسته های استاندارد وردپرس (wordpress default theme) سازگاری دارد. معمولا محبوب ترین نرم افزارهای منبع باز (Open Source)، منابع فشرده هستند و ساختن آن ها در یک وبسایت وردپرسی اصلا آسان نیست ولی bbPress این مشکل را حل می کند .

این افزونه توسط تیم وردپرس در سال ۲۰۰۴ طراحی و گسترش داده شده است، بنابراین از اصول وردپرس که نگه داشتن همه چیز سبک و کوچک است پیروی می کند.

چرا ساخت انجمن در وردپرس اهمیت دارد؟

میزان وردی سایت شما در توسعه کسب و کارتان تاثیر زیادی دارد، از این رو شما باید تمام تلاشتتان را برای جذب بازدیدکننده و افزایش ترافیک سایت بکار گیرید. شما می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف، وبسایت خود را کاربرپسندتر و جذابتر کنید و باعث شوید کاربران بیشتری به وبسایت شما مراجعه کنند.

داشتن یک انجمن وردپرسی به کاربران وبسایت شما این امکان را می دهد تا با کاربران دیگر در تعامل باشند و تجربیات خود را چه خوب و چه بد با هم به اشتراک بگذارند. همچنین کاربرانی که بعدا به سایت شما مراجعه می کنند می توانند گفتگوی قبلی آنها را بخوانند و یک دید کلی نسبت به سایت شما یا محصولی که ارائه می دهید داشته باشند.

ساخت انجمن در وردپرس با افزونه بی بی پرس

بعد از نصب و فعال سازی این افزونه، شما می توانید در پیشخوان وردپرس خود سه بخش تالار گفتگوها، موضوع‌‌ها و پاسخ‌‌ها را مشاهده کنید که در ادامه به بررسی هر یک از آنها پرداخته ایم.

تالار گفتگوها

در این قسمت شما می توانید لیست دسته‌بندی انجمن‌ها وبسایتتان را مدیریت کنید. این قسمت برای دسته‌ بندی و مرتب سازی آرشیو تاپیک‌‌های تالار گفتگو بکار می‌رود.

موضوع‌‌ها

در این قسمت لیست تاپیک های (موضوعات) ارسالی در انجمن ها قابل مشاهده اند و شما می توانید براحتی آنها را مدیریت کنید. این بخش می تواند جزییاتی از جمله تعداد کاربران این موضوع، آخرین بروزرسانی و غیره در اختیار شما قرار دهد.

پاسخ‌‌ها
شما می توانید لیست پاسخ‌های ارسال‌شده برای موضوعات انجمن‌ها را در این بخش مشاهده کنید.

آموزش افزودن دکمه لایک به بی بی پرس

اولین مرحله که به شما کمک خواهد کرد تا یک فرایند گیمیفیکیشن را طراحی کنید و از انجمن خود بهترین بهره را ببرید، نصب یک افزونه امتیازدهی است و قطعا پیشنهاد ما به شما نصب و فعال سازی وردپرس یولایکه.

تمپلیت ها به شما کمک می کنند تا دکمه لایک / دیس لایک را متناسب با نوع محتوای خود انتخاب کنید و آن را با CSS سفارشی تغییر دهید.

توجه: مسیری که برای رسیدن به bbPress باید طی کنید ساده است، می توانید آن را در https://wordpress.org/plugins/bbpress/ بیابید. حالا نوبت ان شده تا بسراغ تنظیمات بریم.

بعد از نصب و فعال سازی افزونه انجمن ساز بی بی پرس، نوبت آن می شود که از طریق وردپرس یولایک در تالارهای گفتمان خود دکمه های لایک / دیس لایک را اضافه کنید. مسیر ساده و به شرح زیر است:

WPULIKE ➡ Configuration ➡ General ➡ Enable Meta Box ➡ forum

set WPULIKE on forums

سپس می توانید دکمه لایک bbPress خود را از مسیر زیر شخصی سازی کنید

WP ULIKE ➡ Configuration ➡ Content type ➡ bbPress

شخصی سازی وردپرس یولایک

اگر در کار با افزونه مارکتینگ وردپرس یولایک با اشکالاتی روبرو شدید، لطفاً این مشکلات را از طریق لینک تماس با ما گزارش دهید.

بهترین افزونه نظرسنجی و امتیازدهی وردپرس

آیا این مطلب مفید بود؟
مقالات مرتبط
دیدگاه ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.