بررسی ابزارک های WP ULike Pro برای المنتور

ابزارک های وردپرس یولایک برای المنتور

بررسی ابزارک های WP ULike Pro برای المنتور

یکی از ویژگی های منحصر به فرد WP ULike، سازگاری این افزونه با المنتور (محبوب ترین صفحه ساز حال وردپرس) است و با طراحی ۷ ابزارک باحال، فرآیند لایک کردن را برای شما دوستان لذتبخش تر می کند 🙂

معرفی ابزارک های وردپرس یولایک برای المنتور

ابزارک های وردپرس یولایک در المنتور

ما ۷ ابزارک مختلف برای شما طراحی کردیم که هر یک از آنها، هدف خاصی را دنبال می کنند. برای شروع فقط کافی است ابزارک مورد نظر را وارد المنتور کنید. ابزارک های WPULike در Elementor عبارتند از:

• دکمه مقالات
• شمارنده لایک / دیس لایک
• مقالات برتر
• کامنت های برتر
• فعالیت های برتر Top Activities
• موضوعات برتر
• برترین لایک کننده ها

گرچه عناوین به خودی خود نشان دهنده همه چیز هستند، اما ما در ادامه به بررسی اختصاری هر یک از این ابزارک ها و تنظیمات آنها در المنتور می پردازیم.

دکمه مقالات (Posts Button)

همانطور که از نام این ابزارک مشخص است، از آن می توان برای افزودن دکمه لایک به پست ها و سایر مطالب سایت استفاده کرد. این ابزارک الگوهای زیبایی برای سفارشی کردن دکمه های Like / DisLike دارد که از آن می توانید هنگام نوشتن پست های خود استفاده کنید.

در این ویدئو آموزش سریع تنظیم Posts Button در Elementor آورده شده است:

شمارنده لایک / دیس لایک (Like/Dislike Counter)

بعد از آنکه کاربران به پست ها و مقالات شما رای دادن، بهتر است به انها نشان دهید که نظرشان برای شما حائز اهمیت است. این ابزارک به راحتی این کار را برای شما انجام میدهد. در ویدئو ذیل آموزش سریع تنظیم Like/Dislike Counter در المنتور آورده شده است.

مقالات برتر (Top posts)

یکی دیگر از ابزارک های وردپرس یولایک برای المنتور Top postsبه کمک ابزارک برترین مقالات شما می توانید پست های پسندیدهاز نگاه کاربران را به شکلی درخشان تر در سایت خود نشان دهید. هر قسمت از کوئری و سورس داده به گونه ای که می خواهید نمایش داده شوند، قابل تنظیم هستند.

کار با ابزارک Top Posts بسیار ساده است و برای تغییر درخواست ها از پایگاه داده به هیچ کدگذاری خاصی نیاز نیست. ویدئو زیر می تواند به شما در تنظیم دلخواه این ابزارک کمک کند.

نظرات برتر (Top comments)

به کمک این ابزارک نظرات برتر خود را در مقالات یا هر نوع محتوای وب سایتی که دارید نشان دهید. این ابزارک کاملاً قابل تنظیم است در ویدئو ذیل نحوه ی تنظیم آن را مشاهده کنید.

برترین لایک کننده ها (Best Likers)

اینکه کاربران شما ببینند چه کسانی در وبسایتتان بیشتر فعالیت دارند، می تواند برای بسیاری از آنها هیجان انگیز باشد. در نتیجه ما یک ابزارک کوچک اما باحال طراحی کردیم تا شما بوسیله آن فعال ترین کاربران خود را نشان دهید. امروزه آیا کسی هست که کمی رقابت را دوست نداشته باشد؟

فعالیت های برتر (Top Activities)

بسیاری از وبسایت ها برای درگیر کردن کاربران با محتوای خود از موضوعات بادی پرس در ساختار خود استفاده می کنند، از این رو ما ابزارک ویژه ای برای نمایش فعالیت های برتر طراحی کردیم.

موضوعات برتر (Top Topics)

برخی از وبسایت ها دارای انجمن های طراحی شده توسط بی بی پرس هستند. به طور معمول کاربران به انجمن ها می آیند، تا بهترین موضوعات را ببینند و بخوانند به همین علت شما برای نمایش بهترین کار خود به ابزاری نیاز دارید.

به کمک ابزارک Top Topics و با داشتن تعداد زیادی گزینه برای سفارشی کردن شما می توانید این مسئله را به راحتی مدیریت کنید.

WP ULike بهترین افزونه مارکتینگ وردپرس

آیا این مطلب مفید بود؟
مقالات مرتبط
دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.